aug
20

Tengődve augusztus 20-án

Címkék: család ünnep | Szerző: wendy's | 10:17 pm

 Előszöris bocsi ha nyelvtanilag nem helyes a cím de ez van.Ma van a nagy ünnep gondolom mindenki bennt botorkál a városban.Még itt is vagyok Pestől 10 km-re akkor se megyünk be a nagy tüzijátékra de nem is bánom.Kiváncsi vagyok hogy Kmét mivel hozakodik elő megint ilyen szinten,de elég csak megnéznem a Hiröshét fesztivál programját hogy tudjam nem nagy cucc.Gondolom virit a borutca,valami szarféle magyar előadó a szinpadon,tömeg,bmx-es rajok a nagytemplomnál, a szinháznál a deszkások.Anyuka könyörög a kisfiának hogy csak most ne sírjon,nézze a tüzijátékot, milyen szép.Felelősségteljes szülök akik nem akarják hogy kislányukat megkörnyékezze a vizipipa és a pia jóságos árnyéka.Szóval a szokásos.Én épp az itthoni elévezeteket majmolom.Kaja,pia,kidurran a hasam,a tv-ben egy szar film(magyar vándor)a neten semmi extra.

A suli vészesen közelít.Jön az ősz, amit kivételesen nem is bánok.Pedig nem szeretem.Az elmúlás ugye.Nekem most a változást és a rendszerességet fogja jelenteni.Alig várom.Az angol csaj vár a válaszomra(e-mail),a boltok arra hogy végre kidobjak pár ezer Ft-ot a tanszerekre.A család arra hogy befogjam a pofámat,én pedig arra hogy minden okézs legyen.Drukkoljatok holnap! Sztem képzeltben befogom a fülem és nem engedem hogy apa minden szarral teletömje a fejem...háhá..:D megszívta,LOL!

Jó pihenést emberek,élvezéttek ki amig lehet!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr601326379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása