ápr
5

húsvéti döglés

| Szerző: wendy's | 10:55 am

Igen gyerekek, ez az az ünnep mikor Jesus föltámadását ünnepeljük.

Meg az amikor idióta férfiak írtó büdös parfümmel vagy éppen baszott nagy szódásüveggel locsolnak meg bennünket.Cool.Imádom.

Meg az amikor kurva sokat eszünk mert nagyanyáink megtömnek minket a különféle sütijeikkel és emellé még egy csomó csokit is eszünk(húsvéti csokitojást és nyúl.)

Am.ez a húsvéti nyúl mekkora hülyeség már?!Vhol olvastam,h azzal poénkodott egy angol,h akkor már miért nem húsvéti tyúk.Végülis logikus mert a nyúl nem tud kotlani.(kotlani bazdmeg ez milyen szó már KOTLIK.???lol.)

Az örökös kajálás és döglés ellenére elmentem futni és 3 kmt sikerült.Életem leghosszabb távja.
 

A szavazás közeledtével,a család folyamatosan anyáz ha a tévét nézi.Nagyanyám megörül ha Orbánt látja a tévébe és csak azt mondogatja hogy "az én Viktorom"!(grat nagyi)A nagybátyjám nagyban szidja a cigányokat és a zsidokat.Azt ismételgeti,hogy ő támogatja a Holokausztot.És a támogatás nem bűn.Szerinte minden hétvégén kéne kicsi a zsidóknak,kicsi a cigányoknak.Annak ellenére hogy ez azért durva,röhögtem rajta.Olyan lelkesen mondta.
 

A ház tömve van X nevű istenállat fényképével.Komolyan ellopok párat és az ágyam fölé teszem.Na asszem akkor még ennél is perverzebb és gázosabb álmaim lennének.
Ami a legnagyobb,az ő ágyneműjébe aludtam(L).Szánalmas vagyok,de ez nekem olyan mintha-wow-Chris Martin nekem írt volna egy Coldplay dalt.(na jó ennyire nem de kb.)

Írtam levelet Izzynek,Elisztör meg Kanadába siel,szóval bassza meg csak ennyit mondok.
 

Na további jó döglést és evést mindenkinek.Lépek.

Szarjatok le mindent,szünet van.

Pá.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr831895696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása