jún
6

álmosan álomomban.

| Szerző: wendy's | 12:20 pm

 

A hét viszonylag gyorsan eltlelt, kicsit feszült voltam de semmi gáz.Túléltem hogy egyesek nem tartózkodnak a suliba,hogy egyesekkel kicsit kevesebbet kell foglalkoznom és kevesebbet agyalni rajtuk,hogy visszatérjek a reális világba mondván:Azokkal törődöm akik velem is törődnek és így kialakul egy kölcsönös viszony.
Amitől szedától kezve tartottam a szombati ebédnél kitört,az a bizony magasabb hangfrekvencia,durva szavak,színlelt szemtelenség és bátorság vette át az irányítást.De túléltük megint,és remélhetőleg most kuss lesz egy darabig mert nagyon megviselnek az ilyenek.Most megint úgyérzem kiégtem egy kicsit,így az emebereket nézve ha értitek.Már nem tudok csalódni valahogy meg melepődni se ez az évek tapasztalata ha a nagy famíliáról beszélünk.
Kicsit beszippantott ez a breaking dawn,nem tudom miért olvasom ilyen hevesen.Nem tagadom,hogy érdekel de olyan bizarr az egész.De nekem nagyon durván.Kiváncsi leszek mi lesz a vége.De nem csodálkoznék h ha szar lenne.Annyi mident el lehet baszni.
Már alig van valami a suliból,olyan nehezemre esik tanulni hogy inkább nem is csinálok semmit.A rendszeres mozgásról és a kajálásról nem is beszélve.
Ennek ellenére tudom mi tenne jót nekem:a múzeumok és a modernművészet,1 jó vígjáték a moziban,egy kis bicajozás távol Kecskeméttől.

Megyünk?

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr192060225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása