nov
30

Happy days:)

| Szerző: wendy's | 2:04 pm

 Próbálok magamhoz térni, de nem sok sikerrel teszem.Az alfa alvás(mikor nem tudod h egyátalán hol vagy, mikor felébredsz és teljesen magadon kívül vagy),a könyörgés a torrenthez mostmár elég jól megy.Az egy dolog, hogy beleuntam megint egy kicsit a suliba, de azért ezt a hányingeres szar vagyok állapotot nem akartam.Alig látok ki a fejemből, folyamatosan fáradt vagyok és alszok.

Az idő viszonylag gyorsan telik, próbálom tenni a dologom.A tanulás ha belegondolok nem olyan vészes, csak éppen mi nem tudjuk beosztani az időnket, meg mi bulizzuk és lustizzuk el a hétvégéket.(Emeltszintű érettségivel kapcsolatba eddig no comment.:D.)

Érdekes ez az egész párkapcsolat dolog.(fúúj de utálom ezt a szót is.xD, olyan öreges)
Olyan könnyű vele, szinte már ijesztő.(Na jó az elején nem volt annyira de...)Egyik sorstársammal beszéltük, hogy hülye vagyok ha harcokra és küzdelemre vágyok.De érted...nincs az hogy basszki mennyit szenvedtem és megvan, az enyém stb.Vagy én lennék ennyire hülye?!Minél tovább húzod az időt annál izgisebb.

Elvont gondolatoknak megincsak nem vagyok híján.Követnek, egy láncom húzöm őket magam mögött, de csak annyira zörögnek amennyira én akarom.Leülni és megírni őket már más dolog.De érzem, lassan ez is menni fog csak kell hozzzá egy kis önbizalom.

A médiát nagyon élvezem és egyre jobban érzem úgy, hogy ez a média és újságírás lesz az én világom.(vagy még, a dramaturg szerepét is elviselném a színházban:D)Ezek tök izgalmas dolgok, és örülök, hogy sokan bíztatnak benne, és köszönöm.:)

Család önnmagához képest jól van:).Lillusnak tegnap még a hasát is meg kellett masszírozni masszázsolajjal xD.Lányokkal kicsit küzdünk, de lassan leromboljuk az időhiányt és jólesz minden.

Viszont!Óriási zenehiány van.Ilyen már rég volt.Próbálom itt elcsórni mások számait, de valljuk be, ez nem én vagyok.:P.Na majd aktivizálom magam.A kérdés az hogy mikor és hogyan.

Elkezdtem Tudorokat nézni.Annak ellenére, hogy az angolokról van benne szó,meg helyes pasik:P,szexi kiejtés, még vegyes érzelmeim vannak.Grey's anatomy egyenlőre nincs,Dr.Edison kéne még.Ja, és a Vészhelyzet a tv-ben.(kb.az egyetlen értelmes dolog ami megy mostanában)

A pénteki buli nagyon jó volt.A zenék meg a társaság is WÁÁÁ.Dórival néha úgy betorzultunk, Katival meg a salsázás nem volt semmi.Köszönöm emberek.:)(ézis after party club grande)

 

 

 

Folyamatosan szedem a vastablettát!Büszkék vagytok?xD
Anya azt mondja 3 hónap múlva talán érezhető lesz a hatása.:D

Izzy,Alasdairrel kapcsolatban,kicsit változott a helyzet.Izzy szegény már mióta vár a válaszomra,de őt mondjuk nagyon birom:).Alasdair meg nem tom,néha 1-2 szót váltunk msn-en.

Ja és tegnap tisztára lemerevedtem.Az volt a magyar faktos házi,hogy írjunk az erotikáról.Találtamtök jó forrást és nagyon érdekes az egész.Ja és próbáljatok meg elvonatkoztatni ha kell, én sokat tanultam belőle.Várjatok, itt a link:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Az_erotikus_%C3%A1br%C3%A1zol%C3%A1sok_t%C3%B6rt%C3%A9nete

 OMG!Mindjárt 17 vagyok.Jajj ne és akkor általában szülinapom előtt jönnek azok a nagy világi gondolatok, hogy milyen is volt 1 évvel ezelőtt, mi történt egy év alatt.Wááá.Na ne nosztalgiázzunk.xD.A lényeg, hogy a 17 egy rohadtjó szám.(a 19-essel együtt).Végreee.Tetszeni fog ez nekem.:D,:'Đ

Puszi,máris jobb lett a kedvem:)........(a képet én szerkesztettem húúúúú....xD)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr242483521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása