máj
15

please.

| Szerző: wendy's | 10:09 pm

Nincs semmi bajom igazából.Olyan üresnek éreztem magam ezen a héten.Ha őszinte akarok lenni azt kell hogy mondjam jók voltak az Urban dancesek szerdán,de én vhogy többet vártam.A house rész nagyon állat volt meg szeressük Köcit is mert olyan CUKI.
Mostanában még aludni sincs kedvem.Olyan uncsi és nem is vagyok olyan fáradt mint amilyen szoktam.Lehet gratulálni.A matekom amire azt hittem 1es lesz 3 lett szóval ezért is lehet.Holnap télleg olyan szivesen elmennék futni apával a szigetre de nincs nálam a futócípőm.szííívvásss.
Hiányzik az angol is és a velejárók:S.De nem tehetem meg hogy megint "elcsábulok".Igazából ha meg a kis köcsög csábulna el azt kéne írnom neki hogy:
 

We wont do this.If u wont come here and if i wont go there (cause U did not even invite me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)we  wont talk cause this is too hard and painful for me.we cant be friends.we live in diffrent worlds.and i think i feel more it's not just a friendship for me.and i really dont understand myself because U're not my dreamboy at all...U are just an english kid.fuck off.

hát akkor most ezt is köszönjük.

a másik dolog.hát nem tudom.ha lekésnék róla és akkor "teljesedne be"(loll mint vmi jóslat)akkor KÚRVÁRA DE IDEGES LENNÉK.már nem félek a nemektől.inkábbb...hát nem is tudom mitől félnék.
 

igazából nagggyon fáradt vagyok szóval húzok is fürödni.még a mai parti kosznyomai is rajtam vannak.ami amúgy megint csak nem volt semmi.szar zene köcsögökkel.ja és józanon.abling csak akkor buli ha a party elején be vagy szédülve.akkor sokkal izgisebb.bleeeeeee.

a jöv hét szinén nem lesz nagy cucc.mostmár télleg elmegyek mozogni a vikihez.

na puszi és h el ne felejtsem:PÓZOLJ KODÁLLYAL!KODÁLI MY FRIEND.
(szeressük az olasz turistákat)

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr692006074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása