már
21

 Most mit kéne mondanom arra,hogy:mit ettél vagy ittál,hogy olyan szarul vagy?Talán azt,hogy muter bebasztunk mint a szemét,kicsit talán több bort öntöttünk a pipába úgyérzem pia csörgedezik már az ereimben és és kurva másnapos vagyok.Hát inkább ne asszem dobna is 1 hátast.

Na akkor kezdjük az elején.Március 20.,háromnegyed 8 körül megérkezünk és elkezdünk inni pálinkát,egy sikeres ws teleshopos dugóhúzó 2000 bemutatása után bort is.Megisszuk a bort,kispórolva a pipába a kellő adagot és kiülünk pipázni,cigi is van azt is szívjuk.Én még jól vagyok a többiek még kevésbé,lelkesen fényképezkedünk.XD.Nem sokkal később Dóri már fetreng a kertbe,Liza és Dorka csatlakozik én röhögök.
Új helyszín a konyha,Liza úgy dönt fel kéne mosni mert akkora  a kosz,a 2 nyomi már naranccsal dobálja az ablaküveget,bevonul a társaság a kert  romokban.Megpróbálok pisilni de nem egészen úgy sikerül ahogy terveztem.Mondjuk ki:rodadtul leestem a wcről úgy a közönség előtt.(nemgáz)Mondjuk dóri meg bepisilt szóval mind1.Újjabb kép.Mindenki gatyája letolva szakadva a nevetéstől "pihengetünk"a felső részen bugyiban és pólóban,mert hogy ez milyen vicces.

És most jön a dráma.

Suttyó kiüríti a gyomrát,Liza valahol a házban,Ingrid üzemmód immár bekapcsolva,Zsuzsi szédül mint állat.Dorka szorgalmasan hány(ik:D)én már az ágyon fekszem csábos nyögő hangokat kiadva,Liza csendben szenved mellettem és még ilyen állapotban is van erőnk azon röhögni hogy Dóri keres vmit Dorkának (gyorsan)amibe hányjon.Én továbbra is adom ki a sexi aaaaaa hangokat aztán Dóri fölvisz fürdeni.Elmondja h mindjárt jön,de olyan meleg a víz és olyan szarul vagyok,hogy egy hirtelen döntéstől vezérelve belerakom a fejem a vízbe és szunyálok kicsit.Ingrid éppenhogycsak nem törölget meg, felveszek egy fürdőköpenyt és bezuhanok Liza mellé.Majd hallom hogy ingrid megint csak a hajszárítot használja és mint egy részeg zombi felfutok a lépcsőn és az anyai öszön megszólal:
 
"Mondtam,hogy ne használd a hajszárítót bazdmeg mert megcsap az áram!"

Igazából nem is értettem,hogy miért akarja használni csak utána tudtam meg hogy a hugyos gatyáját akarta megszárítani.Ahogy hallottam még Smile:Pnak is sikerült lefürdenie,bár ő szégyenlősebb volt:"Dóri most fogod látni a puncimat?!"

Fél hatkor arra ébredek,hogy kurvaszarul vagyok még ,úgy döntök,ha hányok jobb lesz.Sikerül is és viszafekszem.Máris jobb.De nem lett minden olyan könnyű ahogy gondoltam.Reggel én voltam a legszarabbul és ez kb 3 tuti tartott.Úgy szédültem mint az állat ezért kitakarítani se tudtam meg semmi.Anya nagyon le fog még baszni.Mind1.

Az este kulcsszavai:pálinka,bor,bornyitó 2000,cigi,Károly vagy pipa,szédülök,hányingerem van,felmosok,beütöttem a csiklómat(az csukló akart lenni),vodkabarack,énekeljünk szép halkan,aaa---aaaa Dóriiiiiaaaa,hajszárító,fényképező.(bocs ha vmit kihagytam)

Szóval ismét alkottunk mi négyen még most is érzem a hatását.Na puszi,várom a gratulációkat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr241857152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása