már
3

Hát ez vicces...:D

| Szerző: wendy's | 9:37 pm

 Visszaolvastam 1-2 blogbejegyzést a suli kezdetéről meg ilyenek és ahelyett hogy találtam volna bármi művészit,csak a saját izgi életemmel szembesültem.Itt hisztizek hogy milyen eseménytelen az életem errre kiderül,hogy nem is(annyira).Sokdolog történt,sokféle érzések meg minden.De örömmel kell kijelentenem,ha nem ismerném magam tuti összebarátkoznék magammal.Tiszta jófejen írok.(ezt lehet h csak én értem)de télleg.Azt hittem régebben nem káromkodtam ennyire,aztán kiderül h de.De most se ezt kéne csinálni hanem a szombati feolvasásra kéne valamit összeerőlködni.Ez nem vicc aznap tuti nem leszek képes 1 éjszakázás és aurin után.Hulla leszek,cigis hajjal remélhetőleg józanon.Ufuf.Cant wait it(L).MA megvettem a felsőt is meg fülbevalót,holnap veszek rózsaszín körömlakot és ennyi.Jó lesz.Dórinak megvettük az ajándékát de nem írom le mi az,hátha erre téved.Csak annyit mondok,jó lesz,Nagyon...wow.Holnap föci tz.(most hova szarjak?)ugyis tanulok még,reggel mondjuk.:D

Na akkor bye people.I should learn english,eat less,arerobics more,rest more.Miss U guys.(fed up with the family)night!

xoxo.cu

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr241807015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása