feb
3

Ismertem egy lányt...

| Szerző: wendy's | 9:46 pm

...aki sose volt elég határozott.Kétségbeejtő családi helyzet,elvált szülök,1-ik lakásból a másikba,mintha teher lenne,nem várva-várt gyerek.Szülei fiatalok,sztem egyik sem 100-as.De ez a lány érték,ha még nem is hiszitek el.Nem hülye,okos,csak nem tanul.Máshol és másra keres válaszokat,észre se veszi,hogy mennyien használják ki.Mikor még szorosabb volt a kapcsolatunk,mondhatjuk,hogy nővérként vigyáztam rá.Nem akartam,hogy hülyeségeket csináljon,hogy a pasiknál keressen menedéket.De az évek során,eltávolodtunk.Ott kötött ki ahol mindenki gondolta.Az IQ minuszos hülye seggfejek között.Nem hiszem,hogy lenne bárki akiben feltétlen megbízhat,hogy csak 1etlen normális támasza lenne.Nem akarom,hogy elvesszen.Talán én ismerem a legjobban,talán nem.De ismertem azt,aki volt.Nem tudom egyátalán engedné e...mindegy is.Nem engedhetem,hogy végleg elvesszen,csak akkor ha ő is beismeri,hogy ezt akarja,szeret így élni.(amit kétlek)
 

Akárki akármit mond a fiatalkori züllésekre,én tuti nem örülnék,ha anyám kinálgatná nekem a cigit.És minden nagy pillanatot az életünkben csak úgy eltussolna,hogy nem nagy szám.
Inkább féltsen és büntessen(uhh hányszor fogom magam ezért még átkozni),de ez az igazság.

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr151727945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása