okt
21

 UN...Fúú de rég nem blogoltam.Őszintén szólva kicsit el is vesztettem a dolog feelingjét kicsit.Most ne várjatok tőlem összefüggő szövegeket.Se egyátalán értelmes dolgokat,a suli mindent kiöl belőlem.Most is hnap fizika doga,megírtam jegyzetbe a puskát meg még beleolvasok a füzetbe de tőlem senki ne várjon többet.xD
DEUX...A továbbtanulás már megint a nyomunkban lépked.Még mindig média és kommunikáció más nem érdekel.Úgy érzem egyre több tantárgyhoz vagyok hülye vagy egyszerűen csak nem vagyok elég jó benne.Mondjuk ha Einstein példáját nézzük,akko mind1 is.:D.
TROIS.Média fakt írói club kurva jó.Bizonyos emberek akik bár nagyon taszítják a humán dolgokat és a művészetet RÁM jó hatással vannak.:PBár mostanában csak a Pennás füzetembe tudok jól alkotni,a facebook és egyéb netes dolgok beárnyélkolják a dolgokat.Angol megvan többet kéne vele foglalkozni,francia menő,egyre több mindent vágok.:D.
QUATRE.zene,ruhák stílusváltás kéne,de NAGYON.új teló münködik,ipod él,már csak az anyag kéne rá.
CINQ.Lányok és egyéb állatfajok,éhezők és nem éhezők:P élnek még.Angol gyerekek is távol de megvannak.
SIX.család dettó.


SEPT.mikor lesz már őszi szünet????!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr112389392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása