aug
14

Plans

| Szerző: wendy's | 10:38 pm

na jólvan emberek.döntöttem és nem fogom elkúrni hülyeségekkel a megmaradt 2 szabad hetemet.tehát.barátok,barátnők,sport,tanulgatás,angol,francia,matek,irodalom.ja meg persze SZIN 30Y koncert.nem fogok enni mert már ígyis szar vagyok aztán ilyesmik.

A szigetről csak annyit hogy enyén jó volt.Annyi arc van ott h beszarás.Az ott bulizók 60%-a külföldi van egy csomó angol:P(L)kis sexi beszélők meg minden.Láttunk mesztelen csávót futni,fehér fürdőköpenyeset kis homár tasival az oldalán,punkokat macidresszbe öltözötteket mindenkit.a koncertek is faszák voltak.szval minden állat volt.
 

apától már kaptam egy kis oktató dumát kriszcsönnel(bocsi sziviXD) kapcsba.fasza volt közben májkrémes kenyeret ettem hagymával.:D

de mindennek ellenére várom már a sulit.faktok meg minden(hülyevagyokénatörifakktal?)na mind1.kiváncsi vagyok mi hogy lesz.ki mennyit változott stb.stb.

úgy döntöttem riabcoknak és faszoknak visszaszólok.néha muszáj leoltani a hülye embereket.:Dennyi.....

anyáékkal nem tom hogy lesz.de ha ez marad ez az álllapot(csak atiskával van bajom)akkor sztem keveset leszek otthon.és anya meg a saját szarjának a levét issza de mind1.

vmi verekedős sportra vagy salsázni szivesen eljárnék.tudom kicsit üt a kettő na de ezvan:Dírói club marad dehát ez alap.csak nem tom még hogy maradok hétfői vagy inkább szombati.(a szombatnak lehet hogy most nagyobb hátrányai lesznek.)

mostanában sok family guyt néztem.peter és sztyui a legnagyobb arcok.ez is olyan régebben még nem tetszett mostmeg i love it.
 

najólvan ennyi volt a móka mára.mocskos magánéletem titkait nem fogom veletek megosztani...:Ppfffff....

és ahogy mostanában mondanám: CSÓKSZIII(bocsi Anna tőled loptam):D

ja és végül kurvára tetszik ez a kép.nem toom megmagyarázni miért de rohadt jó szerintem:


A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr852222217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása