jan
28

 1.esik a hó.megint.elegem van már belőle,minden reggel jegen csúszkálva menni suliba.bleee.
2.elvitték a gépem és nem tudtam normálisan szótárazni.ez a 21.század.nincs idegzetem normális szótárban lapozgatni.
3.kaptam egy 2-est irodalomból.cool,jó hogy föltörnáztam magam félévkor 5ösre erre így beszivat.am.sem az uccsó óra anyagából kérdezett.rohadr ribanc.
4.híztam.
5.hiányoznak a lányok.
6.nincs kedvem apához menni a 7végén,de unatkozni sincs kedvem itthon.
7.nem bírtam semmi használhatót írni.
8.gondolom a matekom is 3-mas lett a fizikával egyetemben.
9.nincs semmi jó filma tvben,semelyik hbo-n és cinemaxon sem.akkor meg minek előfizetni?
10.lilla beteg.tehát sokat sír.tehát ez is idegesít.
11.mozgáshiányom van és el kéne már menni.
12.unalmas hétköznapok,folyamatos hajtás.MIKOR LESZ MÁR NYÁR?ha megkapjuk eskü 1000szer jobban fogom értékelni.
13.jöv.héten francia tz.v nice.semmit se tudok.
14.mmég mindig nem vettem kesztűyt,nem vittem vissza a könyvtárba a könyveket,nem vettem füzeteket és elegem van.
15.nem tudok mit kezdeni bizonyos emberekkel.
16.nem voltunk bulizni már mióta.de kedvem sincs.vagyis néha igen,néha nem.
17.csak 1 mentolt.1et:Dutána ráébredek(újra)h nincs szükségem rá.
18.fáj a hátam.
19.károly!
20.utazzunk el vhova.

na jó ennyi.most h így leírtam mi bánt,hát nem,most se vagyok jobban.

au revoir!or fuck people.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr301709010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása