jan
24

Candy bűvöletében

| Szerző: wendy's | 4:05 pm

 Egy újabb film,de erre lassan 1 éve készülök.Tudtam miről szól,de már a bemutató is annyira megrázó volt,hogy halasztgattam.Majd később,majd később mikor erős leszek és nem fogok rajta annyira kibukni.De hát,ez nem sikerült.
Eddig is úgy voltam vele,hogy cigi,pia sokmindent ki lehet próbálni,de számomra a drog túl nagy lépés lenne.Nem,azt nem egyszer sem,soha.Túl mélyre visz,egy másik világba és én köszönöm,nekem ez tökéletesen megfelel.Hallottam a botrányokat,láttam a lényeget és nagyon félelmetes világ.A filmben van is egy olyasmi mondat hogy:Mikor még képes lennél leállni,nem akarsz,és mikor már le akarsz állni nem tudsz.

Az első kockákban azt látjuk h Candy(a csaj)és Dan(a fiú)beszállnak egy fekete falas valamibe kis gyerekekkel eggyütt és az körhintaszerűen elkezd mozogni és csak forog,forog és forog.A következő képben már lövik is be az anyagot,amit még oly sokszor láthatunk.Egyikük sem dolgozik,putriban laknak,de még nem a legdurvábban és napról napra élnek.Látszik,hogy nagyon szeretik egymást,bármit megtennének a másikért,de persze a drog az első,nem a szerelem.A lány szülei valami fesőbbrendű amerikainak képzeli magát,keserűen néznek Candyre,hogy egy ilyen senkivel állt össze mint Dan.Sejtik,hogy valami baj lehet a háttérben de egyikük se tesz semmit.Kis idő múlva,pár lövet és lopás után a pár összeházasodik.Megjelennek a problémák,a férj még az esküvő utáni fogadáson is belövi magát.Nem tudnak lakbért fizetni,a lány már lassan prostiként is dolgozik,semmi lové,de kell a heroin,hát Dan egyik haverjához költöznek,aki előszeretettel szerzi nekik az anyagot,mint kémikus.(Dan apja lehetne a pasi).Egy vagy több bankszámla kiürítése után,Candy közli:terhes.Megigérik egymásnak,hogy most leállnak,abbahagyják vesznek egy nagyobb lakást és leszoknak.
A film egyik csúcspontja következik:a lány nagy hassal cigizik,lövi be a különböző dolgokat,majd a 4 napos szenvedés.Fekszenek a matracon,izzadnak,vergődnek,üvöltöznek,a szervezet hiányolja a dolgokat,kínba zárt testek csupán.Candy elveszti a babát,halva születik,sírás és zokogás.
Hogy túltegyék magukat a dolgokon,vidékre utaznak.Lassú jelenetek,ujjabb anyagozás,újabb hisztik majd a lány szüleinek teljesen világossá válik,hogy gyerekük drogfüggő,még se tesznek semmit.Inkább halálra aggódják magukat,de nem csinálnak semmit.Candy teljesen bekattan,a ház falát teleírkálja különbőző zsírkrétákkal,rúzzsal,körömlakkal,leírja életét Dannel,hogy mennyire szereti stb.Ezt a látványt már Dannel látjuk,fel is merül a kérdés:a lány öngyilkos lett?
De nem.A stressz hatására a fiú elmegy barátjukhoz egy jó lövésért,közbe Candy mézet csurgat az asztalról és mereven nézi,a sötét karikák a szeme alatt még rémisztőbbé teszik.Majd idegösszeroppanással korházba kerül.Teljesen le van épülve.
A film azzal zárul,hogy Dant,a mosogatók királyát,meglátogatja a már valamilyen szinten ép Candy és elbúcsúznak egymástól.Nem tudjuk folytatják-e.De sejtjük.

 

Ma ezek után indultam el és vettem egy füzetet,bedobtam a fogalmazást,de annyira egyedül éreztem magam,hogy az már félelmetes volt.Olyanok jutottak eszembe,hogy na vajon ennél a falnál hányan adhattak be maguknak cuccot?Hogy mennyire sötét ez az élet és én soha,de soha nem akarok eddig eljutni.Nem akarok fölösleges problémát a nyakamba és ha jön a kiváncsiság(ami amúgy mindenütt ott  van),akkor kell azt mondani h nem,ez az élet jó nekem. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr1001698187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása