jún
15

summer -.- wooooww:)

| Szerző: wendy's | 9:53 pm

 Nyáriii szünettt!El se hiszem.Most de  elszívnék egy cigit basszus,marcipán likőr meg egy kis sör.Úgyis olyan kurva meleg van.Megnéztem a new moont,de csak addig amig jakekel voltak jelenetek.basszameg mindig elfelejtem milyen az ha valaki ilyen wow.rohadtjól néz ki és ilyen értékeket képvisel mit Jake.na de ennyit róla.nem fogok lecsúszni az ilyen imádom picsák szintjére.ma megint használtuk az urgazmusítót,ezaz,valamivel csak kell ünnepelni érted.full moon emlékszünk még?fasza,megint birom.szükség van új zenékre.most fedeztem csak fel h elisztör látalált arra a zenekarra amire én is.na kopjon már le,először az owl city most meg ez.ta-ta-ta-takarodj!the vinest fogok letölteni,meg még nem tom miket.angliára megvan a 100 font,még pár felső kéne meg hullámcsat meg.nem tom.
ez a sátorozás nem jött össze,szval.király.a feszültséget kezdem megszokni,végülis eddig is jóbarátok voltunk.csakhát,ahhoz képest rég találkoztunk.
találtam  1 képet ancsiról meg rólam,hát már 7 évesen is tehetségem volt  unalom-nemérdekel fejet vágni.
na jó húztam nincs kedvem itt bölcselkedni.accept my apology.
I hope everything is ok with U guys.I need gtg.cu xxxxx-->egy újabb régi ismerős:D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr212084671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása