aug
24

Előre is bocsánat!

| Szerző: wendy's | 12:44 am

Nem tudom lehet hogy csak az én gondolkodásmódom változott meg ennyire?Nem látom értelmét a szenvedésnek és időpazarlásnak.Ne csináljátok.Semmi értelme.Foglaljátok le magatokat máshogy,vágjatok bele új dolgokba,és hagyjátok a múltat.Ami megtörtént megtörént.Amit megtettél az már úgy marad.Voltál már szomorú,boldog,kiégett,túlfűtőtt,izgatott,unott,fáradt és életerős.Ejtettek már pofára,csalódtál emberekben,sírtál és nevettél.Volt amikor magabiztos voltál és sexi dee volt mikor senkinek se hitted el hogy jófej vagy,egyedi és 1 közülünk.Érezted már magad egyedül,de a barátok mindig ott voltak neked,csak néha te nem vetted észre őket.Beléptél 1 nyálkás burok közepébe és a saját makacsságodban fulladoztál.
 

Sokmindenen vagyunk túl.Mind.Nehogy azt hidd hogy egyedül vagy.Mindegyikünk más életet kapott a sorstól.Nem mi választottunk.Nem nem én akartam anyám gyereke lenni.Nem én akartam ide születni.Ezt kaptam.Ezzel kell megtanulni eggyüttélni.Nincs hiszti.Nem érdemes.Viszont az előtted álló életet te alakítod.De döntesz.Nem csak 1 út van.Nem csak 1 lehetőség.Meg kell tanulni eggyüttélni a világgal és elfogadni azt.Egyszerűen nem tehetsz mást.Ez a dolgod.Ezért vagyunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://experienceforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr682242741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása